295 طرح اشتغالزایی برای مددجویان این نهاد اجرا شد

مدیر کمیته امداد مراغه:

295 طرح اشتغالزایی برای مددجویان این نهاد اجرا شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه گفت: 295 طرح اشتغالزایی برای مددجویان این نهاد در سال گذشته اجرا شد.

 

 

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی کمیته امداد مراغه، ایوب هاشمیان افزود: طرح های اشتغال در قالب خودکفایی، توان افزایی و کارانگیزی در زمینه های کشاورزی، دامپروری، قالی بافی، صنعتی و خدمات اجرا شد و در این خصوص 30 میلیارد و 910 میلیون ریال تسهیلات از منابع امدادی و قرض الحسنه بانکی به مددجویان تحت حمایت اعطا شده است.

وی ادامه داد: در این مدت یک میلیارد و 110 میلیون ریال برای 13 مورد از طرح های تبدیلی پرداخت شد.

هاشمیان، با بیان اینکه سال گذشته بیش از سه میلیارد و 141 میلیون ریال عیدی به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان پرداخت شد، یادآوری کرد: بیش از پنج هزار خانوار تحت حمایت از عیدانه این نهاد بهره مند شدند.

وی، از پرداخت بیش از هشت میلیارد ریال حق بیمه زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های خودکفایی این نهاد خبر داد و گفت: در سال گذشته یک هزار و 96 نفر از مددجویان تحت حمایت شامل زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح خودکفایی، زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته و حق بیمه آن ها توسط کمیته امداد پرداخت شده است.

هاشمیان، مبلغ پرداختی بابت حق بیمه این مددجویان را هشت میلیارد و 605 میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد: برای تامین بخشی از هزینه های درمانی متفرقه و موردی مددجویان نیز بیش از 470 میلیون ریال از سوی این نهاد در سال گذشته پرداخت شده است.

منبع خبر : ایرنا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 19 فروردين 1394برچسب:, | 11:47 | نويسنده : شهروند مراغه ای |